با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

آرام باش...

سعی می کنم آرام باشم...

ولادت

ولادت مسعود یگانه منجی عالم بشریت، ختم الانبیا، حضرت محمد (ص) و همچنین امام جعفر صادق (ع) بر همه شما مبارک باد.

 

پیوست: امروز روز تولد من است. ( به تاریخ قمری)

و من روز شنبه ای به دنیا اومدم.

 

 

شمه ای از خصوصیات حضرت محمد (ص)

 

مرا ببوس

مرا ببوس

   مرا ببوس

      برای آخرین بار

         ترا خدا نگهدار

که می روم به سوی سرنوشت

   بهار ما گذشته

      گذشته ها گذشته

         منم به جستجوی سرنوشت

 

در میان توفان ، هم پیمان با قایقرانها

      گذشته از جان باید بگذشت از توفانها

به نیمه شبها ، با یارم دارم پیمانها

      که بر فروزم آتشها در کوهستانها ...

 

شب سیاه سفر کنم

ز تیره راه گذر کنم

نگه کن ای گل ِ‌ من

سرشک غم به دامن

برای من میفکن

 

مرا ببوس

   مرا ببوس

      برای آخرین بار

         ترا خدا نگهدار

که می روم به سوی سرنوشت

که می روم به سوی سرنوشت

که می روم به سوی سرنوشت

که می روم به سوی سرنوشت

که می روم به سوی سرنوشت

که می روم به سوی سرنوشت

که می روم به سوی سرنوشت....

 

 

 

آزاد

 

 

با آنکه همچون اشک غم بر خاک ره افتاده ام من

با آنکه هر شب ناله ها چون مرغ شب سر داده ام من

در سر ندارم هوسی، چشمی ندارم به کسی، آزاده ام من

با آنکه از بی حاصلی سر در گریبانم چو گل

شادم که از روشندلی  پاکیزه دامانم چو گل

خندان لب و خونین جگر مانند جام باده ام ، آزاده ام من

یا رب چو من افتاده ای کو؟

افتاده ی  آزاده ای کو؟

تا رفته از جانم برون سودای هستی

آسوده ام آسوده از غوغای هستی

گلبانگ مستی آفرین همچون رهی سر داده ام من

مرغ شباهنگم ولی در دام غم افتاده ام من

خندان لب و خونین جگر مانند جام باده ام، آزاده ام من

 

 

 

 

 

... آن که هیچ نگفت.

 

پی نوشت: قالب جدید

 

هفت سین

 

روی سفره هفت سین من در موقع تحویل سال این سین ها قرار داشتند:

سنگ ، سیم ، سبزه ، سمباده ، سیم چین ، سیگار ، ساعت ، سرنگ

 

 

پیوست ویژه: ......... تولدت مبارک.