راز مگوی علی دایی از بازی ایران و امارات ، فرار دو ملی پوش از اردو بود!

دست و بال دایی برای زدن حرف های پشت پرده تیم ملی و اینکه شب بازی با امارات چه اتفاقاتی در سرزمین اعراب افتاده بود در نود بسته بود.او می خواست تا این اتفاق برای همیشه به عنوان یک راز برایش باقی بماند. وقتی بامداد جمعه و در برنامه نود علی دایی در مورد تیم ملی و نتایجی که آن زمان گرفته بود حرف می زد در لابلای صحبت هایش این حرف را به میان آورد:«در مرحله مقدماتی جام جهانی تمام تیم های گروه ما که به جام جهانی صعود کردند امارات را شکست داده بودند،اما ما به دلیلی که نمی توانم آن را بیان کنم و برای همیشه پیش خودم نگه اش می دارم نتوانستیم امارات را شکست دهیم.»
دایی این حرف را زد تا روی اتفاقی که در امارات افتاده بود سرپوش بگذارد.درست چند روز پس از اتفاقی که روی زبان دایی نمی چرخد تا آن را از رسانه ملی بیان کند،بیشتر روزنامه ها این اتفاق را روی جلد بردند و به صورت کاملا کد دار پرده از ماجرا برداشتند.اما اصل ماجرا چه چیزی بوده که سرمربی وقت تیم ملی از آن به عنوان عاملی برای توقف مقابل امارات نام برده است؟
ماجرا خبری بود که همان زمان رسانه ای و البته خیلی زود از سوی فدراسیون تکذیب شد تا همه درباره اش سکوت کنند اما 18 ماه بعد دایی با زبان بی زبانی بر آن اتفاق تلخ مهر تائید می زند.
شب قبل از بازی با امارات و در حالی که دو بازیکن ملی پوش ایران اردوی تیم را ترک کرده بودند دایی متوجه این قضیه می شود.آنها تا  صبح روز بعد به هتل بر نمی گردند و این اتفاق خشم دایی را به همراه دارد. آن شب دایی تا صبح در لابی هتل نشسته بوده و منتظر شاگردانش ماند تا ببیند چه ساعتی به هتل بر می گردند. آن دو بازیکن که هر دو سابقه سالهای متمادی زندگی در امارات را داشتند. شب را به خانه مجردی شان رفتند و ساعت 9 صبح روز بعد به هتل برگشتند.
این اتفاق در حالی افتاده است که وقتی آنها به هتل بر می گردند دایی حرفی به آنها نمی زند و فقط برای اینکه ثابت کند مچ آنها را گرفته است نگاه معنی داری به آنها می کند.

البته در این بین نباید فشار فدراسیون برای عدم رسانه ای شدن این خبر را نادیده گرفت.مقامات فدراسیون از جمله علی کفاشیان تاکید می کنند تا دایی چشمش را روی این قضیه ببندد و به خاطر منافع ملی، به همان اخم و کنایه پس از رویت آنها در لابی هتل بسنده کند.
دایی پس از آن این دو بازیکن را در بازی با امارات بازی می دهد و اصلا به روی خودش هم نمی آورد که چه چیزی را دیده است.این همان اتفاقی بود که دایی با توجه به اینکه این دو بازیکن از مهره های کلیدی تیم ملی بوده اند مجبور به قرار دادن شان در ترکیبت اصلی مقابل امارات شده است.

ساوی مقابل امارات نه ربطی به مسائل سیاسی داشت و نه ربط به دعوا و درگیری در اردوی تیم ملی. ماجرا شیطنت دو بازیکن سرشناس و البته حرفه ای ایران بود که در باشگاه های سرشناس اروپایی بازی می کنند. آنها که حتما در اردوی تیم باشگاهی شان هم می توانند اینگونه مخفیانه فرار کنند!

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 85869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
    1 0
    باباچراهمه جامخفي كاري ميكنندهركي خلاف كنه بدون كوچكترين اغماضي بايدمعرفي بشه حالا توي هرصنفي باشه
  • ازادانديش IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
    0 0
    ان دوبازيكن باتوجه به اينكه با بيت المال اين مردم كه بعضي هاشون حتي نان شب هم ندارندبه اينجا رسيده اند خواهشا به مردم معرفي بشوند تامردم درموردشان قضاوت بكنند ولي بااين حال تيم نمي بايست به خاطراين دو... بازي راواگذار ميكرد
  • بدون نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
    0 0
    ورزشكار و ملي پوش الگوي جوان.......
  • سید علیرضا IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
    0 0
    بابا دایی جون فکر پولش بوده نه چیز دیگه
  • ن ت IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
    1 0
    جواد نكونام و مسعود شجاعي همان موقع هم روزنامه ها گفتند و حالاهم اين سبزهاي جلبكي يكيشون كاپيتان تيمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!