با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

سقوط

یک طرف زیبایی است و

طرف دیگر درهم شکستگان و پایمال شدگان.

هر قدر هم این کار دشوار باشد

من می خواهم به هر دو طرف وفادار بمانم.


سقوط - نوشته: آلبر کامو

انگشتر نوشته رضا امیرخانی

قبلا از علاقه خودم به نوشته ها و آثار رضا امیرخانی گفته بودم امروز قصد دارم یکی از داستانهای کوتاه اون رو در اینجا قرار بدهم تا شما مطالعه کنید. زمانی که سالها پیش برای اولین بار این داستان را خواندم تحت تاثیر قرار گرفتم. پیشنهاد می کنم اگر وقت داشتید حتما این داستان را مطالعه فرمایید. این داستان از کتاب ناصر ارمنی که مجموعه داستان کوتاه نوشته رضا امیر خانی می باشد است. 

و اما در ادامه مطلب می توانید داستان کامل را مطالعه فرمایید... 

 

انگشتر

 

رضا امیرخانی 

ببین پسر من ... فرض می‌کنم همه‌ی چیزهایی که در بازجویی‌ها گفتی، صحیح باشد. نه ... اصلاً بیا فرض کنیم هنوز کسی از تو بازجویی نکرده. شروع می‌کنیم دوباره قضیه را مرور می‌کنیم. چطوره؟

 

ادامه مطلب ...