با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

انسانهای عجیب

 

 

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند   

آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند

 

یک سؤال: نمی دونم چقدر با نظر من موافقید که بعضی انسانها عجیبند و البته مرموز؟

که درک اعمال و کارهای آنها ...

 

شما از این انسانهای عجیب سراغ ندارید؟

 

 

دوست دارم رودخانه ها طغیان کنند.......

دوست دارم رودخانه ها طغیان کنند.......

دوست دارم رودخانه ها طغیان کنند.......

دوست دارم رودخانه ها طغیان کنند.......

دوست دارم رودخانه ها طغیان کنند.......

 

پی نوشت: از این سؤالم تعجب نکنید، اونایی که باید منظور سؤال رو بگیرن خودشون می دونن و می گیرن.

 

 

تشکر

 

موطن آدمی را بر هیچ نقشه نشانی نیست، موطن آدمی تنها در قلب کسانی است که دوستش دارند.

مارگوت بیکل

 

شک نکنید که یکی از قشنگترین، زیبا ترین و بهترین روزهای زندگی هر انسانی روز تولدش است. و اصولا اینکه در این روز به فرد تولدش رو تبریک می گن، برای بیان این مطلب است که ما هم به یادت هستیم و خودمان را در شادی و خوبیهای تو سهیم می دونیم. و این سهم کمی نیست ، و بالاترین ارزش را برای فرد دارد.

راستش من هم در این مورد با توجه به اینکه چند روز پیش ( 11 دی ) سالروز تولدم بود، به طرق مختلف خانواده و دوستان خوبم، چه واقعی و چه اینترنتی ، موجبات خوشحالی من را فراهم کردند، و بعضیهاشون من را سورپرایز کردن، که به همین دلیل بر خودم لازم دانستم که مراتب صمیمانه ترین و بهترین سپاسگذاریهایم را از صمیم قلب نثار آنها کنم، و عنوان کنم که این کار آنها هیچوقت از یادم نمی رود.

و شاید اینکه روانشناسان عقیده دارند در دو حالت ، دوستانتان را فراموش نکنید، یکی در حین بیماری و دیگری در روز تولد او، به همین دلیل باشد.

حال روی سخنم با دوستان خوبم در دنیای مجازی اینترنت است که شاید عقیده خیلی ها بر این باشد که احساسها در آن جایی ندارد، ولی من می خواهم بگویم که نه تنها این حرف اشتباه است بلکه بنا به دلایل بسیاری ، شاید نسبت به دنیای واقعی ما که اکثرا در محدودیت هستیم و نمی توانیم خود واقعیمان را نشان دهیم و به قول معروف نقابی بر چهره داریم، با احساس تر و صمیمی تر است. فقط ما باید کمی بیشتر هوای همدیگر را داشته باشیم و در مشکلات همدیگر را تنها نذاریم ، و اجازه ندیم که افراد بی جنبه این دنیای قشنگ ما رو خراب کنن.

راستش من اینجا باید این مطلب را عنوان کنم که تمامی دوستانی که لطف کردند و علیرغم اینکه شاید من را نمی شناختند ( چون من خودم را معرفی نمی کنم ) با بیانهای مختلف این روز را به من تبریک گفتند، واقعا من را خوشحال کردند. و من شاید تنها کاری که از دستم بر می آید این است که از صمیم قلب ، از آنها تشکر و قدر دانی کنم و برای آنها دعا کنم که سعادتمند و خوشبخت بشن و به آرزوهاشون برسن.

من در اینجا تصمیم گرفتم که به پاس قدردانی از این دوستان اسامی اونها رو بنویسم. و این نکته را هم اضافه کنم که یکی از دوستان واقعا من را خوشحال کرد ( که نمیشه اسمش رو بگم ، ولی اسمش در بین اسامی زیر است، و خودش می دونه) .

در آخر فقط می تونم بگم که همتون رو دوست دارم و از راه دور می بوسمتون.

اسامی دوستانی که من مخلصشونم:

 

پیشگو ( که بعدا بهش می گم چند سالمه) -   پویا ( نمی دونم  ! واقعا شیکموئه؟ ) -   اسد ( بیلی و من ) که واقعا لطف کرد  -   بانوی باران عزیز -   سانی ( که تشکر ویژه ازش دارم و همین جا تولد برادرش رو هم تبریک می گم ) -  علی ( بدون شرح) که کیک براش کنار گذاشتم -   صدای سکوت -   منهتن ( که دو تامون تولدمون تو یک روزه) و دوباره تولدش را بهش تبریک می گم -  سمانه ( شمیم عشق)  -  مونا Iranian idiot  -  شهلا ( که تولد پدرش را هم بهش تیریک می گم ) -  فارس تک ( که سلام ویژه بهش عزض می کنم) -  سهیل -  کبوتری به دنبال معشوق پگاه (امانت عشق)نوشینآینا 

 

 

 

پی نوشت: احسان ، میلت به دستم رسیده، منتظر باش.

 

 

 

 

 

تولد

 

فردا روز تولدمه.

 

همین!

 

راستی کریسمس و آغار سال 2006 میلادی را هم به همه شما تبریک می گم.