با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

رنج

همیشه راضیم به رضایت...

می دونم اونایی رو که بیشتر دوست داری بیشتر بهشون سختی و رنج می دی

خدایا ظرفیت منم بالا ببر که بتونم از پس امتحانای سختت سربلند بیرون بیام

خدایا به من قدرت تحمل رنج را عطا فرما

خدایا من کسی رو جز تو ندارم.

***

ای دستهای سبز برایم دعا کنید...

 

پ ن 1: عاشورا عید خون است. یا حسین ع

پ ن 2: برای کسی که تنفر آمیز ترین کینه ها را نثار کسی کرد دعا می کنم.

پ ن ۳: دارم فکر می کنم که بروم یا نروم...؟!

تولد

۱۱ دی ماه، مصادف با یکم ژانویه که آغاز سال 2008 میلادی (1/1/2008) می باشد سالروز تولدم است.

جا دارد که مراتب تشکر و سپاسگذاری صمیمانه خودم را از همه کسانی که به فکرم بودند و هستند و موجبات خوشحالیم را فراهم کردند به جا آورم.

چقدر دوست دارم همه چیزم را از 1/1 /  شروع کنم.

و به یاد می آورم که مادر می گفت تو در تاریکی روز به دنیا آمدی شاید در صبح زود یک روز سرد زمستانی، همان صبح زودی که طعمی عجیب دارد. چشیده اید طعم آن را؟

و باز به یاد دارم که مادر می گفت روز تولد تو با روز تولد خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) مصادف بود.

امسال سال عجیبی بود برای من، که مهمترین حادثه زندگیم در آن اتفاق افتاد و اکنون چقدر خوشحالم که خدا مثل همیشه، مثل قدیم ترها، هنوز این بنده نافرمانش را دوست دارد؛ و او را به مسیری درست هدایت می کند همراه با یک همسفر، همسفری از جنس نور، مهربان و دوست داشتنی.

به هر حال یازدهم دی ماه روز تولد یک ره گذر است و شاید یکی از قشنگ ترین روزهای یک ره گذر در کنار روزهای دیگر. یک روز خاص در کنار دوستان. دوستانی به رنگ خاکستری.

و افسوس که تو کنارم نیستی...

۱۴۵

دکتر علی شریعتی مزینانی

 

اما هرگز

کوری را به خاطر آرامش

تحمل مکن

                                          دکتر علی شریعتی مزینانی

 

پ.ن۱: خیلی حرف در اون جمله بالا است کمی بیشتر روی اون فکر کنید شاید جواب بعضی ها در اون باشه

پ.ن۲: کریسمس مبارک