با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

امیر حسین مدرس


 

سلام

 

خودمونیم هان، این امیر حسین مدرس مجری سابق برنامه نیمرخ در سال 1377 که اجراهای زیبای او با حسین رفیعی (فافا)که هنوز در اذهان ما باقی مانده ، عجب خواننده ای شده. البته او که به نظر من احتمالا دچار یک تحول فکری هم شده با شکل و شمایل جدید خودش با موها و ریشهای بلند، آدم رو به یاد این درویشهای خفن می اندازه. به هر حال او به نظر من در یکی از حرفه های جدیدش یعنی خوانندگی ، کاملا موفق بوده و آهنگها و ترانه های جالبی با سبکهای نو و جدید به جامعه عرضه کرده است. یکی ازآخرین آثارش هم که همین ترانه تیتراژ آغازین سریال طنز" متهم گریخت " است که در ایام ماه رمضان از شبکه سوم پخش می شود . فکر کنم که اگر اشتباه نکنم یک سریال دیگر هم به نام رسم عاشقی باز از شبکه سه پخش می شد که باز هم ترانه آخر فیلم مال همین امیر مدرس بود که اونم خیلی قشنگ و دلنشین بود. به هر حال کلا این امیر حسین مدرس شخصیت جالب و دلنشینی داره که تونسته در حرفه های مختلفی مثل: مجری گری و خوانندگی و ... موفق باشه، هر چند که نباید از حمایتها و الطاف سازمان صدا و سیما هم در حق او به سادگی گذشت. چون صدا و سیما نسبت به بعضی اشخاص خاص لطفهای ویژه ای دارد که در موفقیت آنها تاثیر گذار است . حالا چرا ش و نمی دونم.

 

 

ترانه پایانی سریال متهم گریخت با صدای امیر مدرس را از اینجا می تونید دانلود و گوش کنید.

من خودم که اگر فیلم رو نبینم اما سعی می کنم گوش دادن آهنگش رو از دست ندهم.

 

کلام آخر: بد نگوییم، بد نشنویم، بد نبینیم و بالاخره بد نیندیشیم.   
نظرات 15 + ارسال نظر
اهورایی جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:59 ب.ظ http://iranianebastan.blogsky.com

با سلام .
مطالب زیبا و قابل توجهی در وبگاه شما وجود دارد .
اگر تمایل دارید مطالب وبگاه اینجانب را مشاهده فرمایید .
http://iranianebastan.blogsky.com
پیوست زیر را که لینگ به وبگاه می باشد را در صورت تمایل در صفحه خود قرار دهید.
پیشاپیش از همکاری شما متشکرم ..

a href="http://iranianebastan.blogsky.com" target="_blank"img border="0" src="http://www.blogsky.com/logo/iranianebastan.gif" alt="ایرانیان باستان"/a

بانوی باران شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:00 ق.ظ http://pouyehm.blogfa.com

نه عزیز اتفاقی نیافتاده فقط عصبانی وبدم مطلبی نوشتم که بعد آروم شدم نیازی به اون نبود ...راستی تو گزگ من ور ادد کن به همین ایمیل ممنون البته اگه دوست داشتی

آوا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:03 ق.ظ http://archangel.blogsky.com/

...

[ بدون نام ] شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام من می دونم کیو می گی البته من از مجری گری ایشون اصلا خوشم نمیومد ولی صداشونو نشنیدم شاید خوب باشه :) در مورد اون اظهار لطف باهات موافقم
موفق باشید

علی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام.خوبین؟خیلی باحال مینویسی....خوشحال شدم وقتی دیدیم که اهنگ گذاشتی تو وبلاگت...راستش یه تقاضایی دارم..می تونی فایل اهنگ برام بفرستی...برای یکی از دمستان نزیکم می خوام...اگه این کار رو بکنی ممنونت میشم....منتظر جوابت هستم....با تشکر فراوان

سمانه ********** شمیم عشق دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:50 ق.ظ http://shamimeeshgh.blogsky.com

سلام زیبا و عالی بود. من آپ کردم منتظر حضور گرمتان هستم.
موفق باشید. یا حق

وحید چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام بر عزیز دل برادر
دمت گرم
به خاطر آهنگ

امیر برومندی جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:26 ب.ظ http:///http;//delneveshteha.blogfa.com




دروود .
وبتان را خواندم . خصوصا اون پست " کشف " جالب انگیز ناک بود !
در ضمن ننوشته بودی از کیه ؟

Lord چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.lostlord.com

بد نبینی ...
اون تحول و درویش خفن دیدنت منو کشته!

مهدی پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:18 ب.ظ

در مورد امیر حسین خوشگل هرکسی دلش میخواد که
با او باشه.هم پسرا و هم دخترا !
چون خدا از صد نفر خوشگلی رو برداشته و به امیر حسین داده
واقعا نازه

ایرانی یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام چه وبلاگ زیبایی داری موزیکشم همانند نوشته هاش ریباست
پیروز باشی

محمد سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:11 ق.ظ

بنام نازنین رایحۀ هستی بخش زندگی .
ای ناشناس درمیان ما ، ای پدرآسمانی .
حال میدانم چطور مرا از خاک آفریدی ، وبرای خلق من از تمام فرشتگانت کمک گرفتی ، وبدون هیچ پاداشی تمام نیروهای طبیعت را برای حفاظت از حیات من بکار گماردی ، تا شاید معرفت درک تورا پیدا کنم ، زهی تآسف که من اسیر نفس خود گردیدم ، از گناهانی که در مقابل دیدگان تو کردم شرمسارم ، زیراهرچه کردم باچشمانی بازودرمقابل دید تو بود، وامروز خوب میدانم تو از فطرت خود درنهادم قرار داد ی تا مرز بین من با حیوان مشخص باشد
اگر می دانستم مکانی دور از چشم توست ، ازشرم بدانجا پناه می بردم اما چکنم که آسمان وزمین ...همه ملک توست ... وتو خالق من،
آری ، میدانم تو بخشایندۀ بزرگ هستی ،.. اما همان فطرت تو بمن میگوید: چقدر بخشش، ....اینک از تو میخواهم فرصت گناه را از من بگیری و همت خدمت در راهت را بمن ارزانی فرمائی ، تا در زمان مرگ همانطور،که سر بزیر دارم بگویم ، ای پدر آسمانی... بجز تو کسییاورم نیست... با.. ترازوی عدالت گناهان مرا نسنج... ازمن در گذر .....درگذر ازمن ... که تو بخشایندۀ بزرگ هستی.

محمد سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:11 ق.ظ

گویا گروهی جاهل در دلشان درباب امر ظهور شک افتاده ، کج فهمی را از باور های اعتقادی دور کنیم
امام صادق میفرمایند : پس از خروج سفیانی از بصره ( اشاره به خمینی )از غرب (از فرانسه ) به بلاد عجم وارد میشود در حالیکه صلیب بگردن دارد ( صلیب بگردن مسلمان ـ میشود باطل ـ وازدیدگاه دیگر مدعی شریعت اسلام بودن ) بعداز ورود او فتنه وفساد بلاد عجم را فرا میگیرد ( اشتباه نگیرید خمینی هم ازطرف آن حضرت مامور بود ) سپس به جنگ ایران وعراق اشاره میفرمایند ومگویند در این جنگ هیچکدام برحق نیستند اما مدعی حقند وپس ازکشتار زیاد بی نتیجه صلح میکنند وانگاه به جنگ عراق ومتحدین اینطور اشاره میکنند . میبینم ابتدا عرب با عرب به جنک بر میخیزد ...آتش سوزی بزرگی در شرق حجاز یبینم . میگویند در آنجاجنگلی وجود ندارد . ...میفرماید این آتش از چوب نیست ( اشاره به سوختن حلقه700چاه نفت کویت دارد ) آنگاه هفت پرچم برای جنگ از شرق به حجاز نزدیگ میشوند ( اشاره به نیروهای متحدین در جنک نفت ) میگویند این چه جنگی است که هفت پرچم ( هفت کشور ) باهم متحد میشوند . میفرماید : انها بخاطرگنجی میآیند که ازطلا وسنگ نیست واز زمین بیرون میآید ( اشاره به نفت ) اما موفق نمیشوند دگر بار مغربی ( بوش ) با بیش از یکصد هزار سپاه از آب سیاه ( دریای سیاه ) عبور میکند وبصره وبغداد (عراق ) را میگیرد درحالیکه حق طلبان جهان بپا خاسته اند ( تظاهرات جهانی علیه جنگ طلبی بوش ) و وحشت از مرگ سپید جهان را در بر گرفته ( میگویند مرگ سپید چیست میفرماید چیزی مثل وبا وطاعون ــــ اشاره به بیماریهای سارس ـیا آنفولانزای پرندگان ویا ایدز ) اما او با بیش از صد هزار سپاهش بزمین فرو میروند ( یعنی کسی آنها را شکست نمی دهد بلکه استراتژی او در منطقه شکست میخورد ) مابقی محفوظ بماند
صالح ابن شعیب


محمد سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:12 ق.ظ

اخیرا مدارکی درمصر کشف رمز شد از جمله شناسنامه انسان که نظر ملل را می طلبد زیرا این مدارک میتوانند وحدت اعتقادی بوجود آورده وصلحی جهان شمول را برای بشر به ارمغان آورند این مدارک خط بطلان برشریعت تمامی ادیان می کشد حال چرا امریکا اجازۀ انتشار آنرا در کشور مسلمان ما نمی دهد ؟
اینمقاله بصورت کتاب PDFبه این آدرس در آمده بخوانید وبه دیگران توصیه نمائید تا همگان از بند خرافات رهایی یابند قبل از آنکه صهیونیستها آنرا نابود کنند سانسور حقیقتی تلخ http://h1.ripway.com/pishgooyan/672817-A.zip

ویدا چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:21 ب.ظ

هر چیزی از دلنشین بودن این امیرحسین مدرس بگی کم گفتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد