با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

غمی خواهم که غمخوارم تو باشی

دلی خواهم دل آزارم تو باشی

جهان را یک جوی ارزش نباشد

اگر یارم اگر یارم تو باشی

ببوسم چوبه دارم به شادی

اگر در پای آن دارم تو باشی

به بیماری دهم جان و سر خود

اگر یار پرستارم تو باشی

شوم ای دوست پرچمدار هستی

در آن روزی که سر دارم تو باشی

رسد جانم به فوق قاب قوسین

که خورشید شب تارم تو باشی

کشم بار امانت با دلی زار

امانت دار اسرارم تو باشی

نظرات 6 + ارسال نظر
یه دوست چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.money4u.blogsky.com

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام...... فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...
www.money4u.blogsky.com

پیشگو پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:49 ق.ظ http://diviner.blogspot.com/

آفرین، شعر جالبی بود... فکر میکنم از بابا طاهر عریان باشد نه؟
خوشحالم که بعد از یه هفته دوباره نوشتی، هیچ معلوم هست کجایی؟

عاشق خیالی پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام شعر زیبای بود در وصف عاشقان بدبخت بیچاره مفلوک

نگین یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:55 ب.ظ http://delaram62.blogsky.com

خدا هدیه زیاد به آدما میده حتما یه خیری توش هست …

بانوی باران دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:39 ق.ظ http://pouyehm.blogfa.com/

من که فکر نکنم چنین دوستی پیدا کردنی باشه هرچن همه میگن بدبینی

دوست ناشناس یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:49 ب.ظ

بنده خودم را آنقدر نمیدانمکه نظر بدهم برای دیگران ولی از چند تا شعری که نوشته بودی خوشم اومد گفتم بهتره که یه تشکری از شما بکنم
شعرهایت با حال بودند مثل خودت .دستت درد نکند برام حتماٌشعر با حال بفرست.
چاکریم /....... یا علی .......... عزت زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد