با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

انتخابات ریاست جمهوری آری یا نه؟

حقیقت این است که اصولا سیاست، با واژگانی از قبیل دروغ، تهمت، تخریب، عوام فریبی و ... عجین شده است. حداقل در ایران این بیشتر نماد دارد، البته می دانیم که در همه جای دنیا به همین شکل است. به همین دلیل من، نه از سیاست خوشم می آید و نه اینکه دل خوشی از آن دارم. ولی به دلیل اینکه الان حال و هوای کلی کشور و اکثر محافل خبری، سیاسی و وبلاگی در مورد انتخابات است من تصمیم گرفتم که در اینجا فقط محض روشن کردن اذهان عمومی و با ذکر این نکته که مسئولان کشور شرکت در انتخابات را یک وظیفه ملی می دانند ( .... این قسمت سانسور شده) چند سایت و وبلاگی را که در مورد انتخابات فعالیت می کنند به شما معرفی می کنم.

در هر صورت تصمیم گیری نهایی با شماست و فعلا تا 27 خرداد فرصت هست که تصمیم بگیرید در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنید یا نه؟

البته ذکر این نکته فکر کنم بد نباشد که بدانید حدود 1010 نفر ثبت نام کرده اند (که فکر کنم بعضی هاشون رو تو تلویزیون دیده باشید، خنده دار بودند نه؟!) که البته اکثرشون از سوی شورای نگهبان! رد صلاحیت می شوند. ولی کاندیداهای مطرح اینا هستند:

محمد باقر قالیباف (فرمانده سابق پلیس)

مهدی کروبی (رئیس سابق مجلس)

مصطفی معین (وزیر سابق علوم)

اکبر هاشمی رفسنجانی (رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام)

علی لاریجانی (رئیس سابق صدا و سیما)

محسن رضایی (فرمانده سابق سپاه)

احمدی نژاد (شهردار تهران)

ناصر حجازی (دروازه بان سابق تیم ملی)

 

سایتها و وبلاگها:

 

www.ghalibaf.ir

www.karroubi.ir

www.moeen.ir

www.rafsanjani.com

www.larijani.ir

www.rezaee.ir

www.mardomyar.com

www.9line.ir

www.farzandemellat.com

www.27khordad.com

www.vefagh.com

www.drmoeen.ir

www.velayati.ir

www.drtavakoli.com

www.kavakebian.com

www.asgharzade.com

www.entekhab.ir

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:27 ب.ظ http://fanoosedaria.blogsky.com

سلام عزیز
اینا چیه نوشتی بابا.....
آخه عزیز من تو با اذهان عمومی چکار داری

زهرا سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:05 ب.ظ

نه نه نه

ماه تنها سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:44 ب.ظ http://mahetanha.blogsky.com

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد