با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

هرگز نا امید نشو!

اصولا بعضی مقاطع و بحرانهای خاص در زندگی هر انسانی پیش می آید که باعث نا امیدی آن فرد می شود.

نمی دانم شما هم با من موافقید یا نه ولی انصافا نا امیدی شاید یکی از بدترین دردهای بشریت امروز است ولی ما اگر همیشه در آن بحرانهای عاطفی کمی با خودمان رو راست باشیم و سر به تفکر فرو بریم می بینیم که ناامیدی نه تنها هیچ دردی را دوا نمیکند بلکه بیشتر هم باعث شکست و عدم موفقیت انسانها می شود. من که خودم همیشه سعی می کنم در این شرایط خودم را با انسانهای بزرگ و موفقی که در بدترین و سخت ترین شرایط مادی و معنوی باز هم ناامید نشده و با تلاش و پشتکار قله های موفقیت را یکی یکی فتح می کنند مقایسه می کنم و به این وسیله به خودم امیدواری می دهم.

البته چند وقت پیش جمله ای شنیدم از رالف والدو امرسون که سخت مرا تحت تاثیر قرار داد من که این جمله را بزرگ نوشته و به دیوار اتاقم نصب کرده ام شما هم اگر دوست دارید فکر می کنم بد نباشد اگر این کار را انجام دهید. اما جمله این است:

هرگز ناامید مشو!

گاه از میان یک دسته کلید این آخرین کلید است که قفل را می گشاید.

رالف والدو امرسون

در پایان اینکه فراموش نکنید زندگی هم مانند فوتبال 90 دقیقه است پس تا دقیقه 90 و حتی وقتهای اضافی هم با سرنوشت بجنگید.

پس شعار ما این است هرگز نا امید نشو!

همه شما را دوست دارم.

نظرات 6 + ارسال نظر
نگین شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:04 ب.ظ http://delaram62.blogsky.com

سلام رهگذر!!
از اینکه بهم سر زدی ممنون شما هم وبلاگ خوبی داری
مخصوصا این شعار اخری که دیگه عالی بود اما زیاد نمیشه بهش تکیه کرد

Mr.Niko یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ق.ظ http://mrniko.tk/

سلام ... این روزا خیلی دلم واسه یه ذره امید لک زده ... هر چی بخودم میگم امیدوار باش فایده ای نیست ... کارم تمومه ... تو زنده باش و شاد.

مرتضی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:02 ق.ظ http://fanoosedaria.blogsky.com

سلام
حرفات خیلی قشنگن
ماهمیشه دلمون به همین حرفها خوشه
اما به نظر من
دری که می خواد با آخرین کلید باز بشه
همون بهتر که بسته بمونه

بامداد یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:41 ق.ظ http://www.bamdade83.persianblog.com

سلام. از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنون. وبلاگ شما هم خیلی خوبه.
یه جمله هست که می گه اگه با امید به یک تکه چوب خشک هم آب بدی سبز می شه! امیدوارم همون طور که خودت نوشتی هیچوقت ناامید نشی...
راستی من شما رو تو لیست دوستان در وبلاگم قرار میدم. امیدوارم شما هم همین کار رو بکنید.

هادی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:25 ق.ظ

واقعا قشنگ بود متشکرم از شما

مونا از بجنورد شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ب.ظ

امید
یک لحظه چشمت را ببند و به ان دنیا فکرکن اصلا انگار مهلتت تمام شده از خدا می خواهی که یک فرصت اره فرصت امیدی نداری همون اخرین کلیده به دادت میرسد تو برگشتی
این یک امیده مگه نه
فکر کن
۲۳:۱۰دقیقه داره نرگس نشون میده و من تنها هستم دنیا برام تنگه اما ااگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد