با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

سرزمین مقدس

می دانی حال خوب داشتن یعنی چه؟ یک احساس پاک و جامی لبریز از معنویت ناب.

این حال الان من است پس از سفری خوب به یکی از مقدس ترین مکان های روی زمین.

جایی که همیشه آرزوی دیدارش را داشتم: کربلا، نجف، سامراء، کاظمین، مسجد کوفه، مسجد سهله، وادی السلام و ...

جایی که پاک ترین و برگزیده ترین مخلوقات خداوند قدم در آنجا نهاده اند و در آنجا آرمیده اند.

سرزمین پیامبران الهی، امامان معصوم و صالحان و عرفا.

سرزمین آدم و نوح و ابراهیم و ادریس و هود و صالح و خضر

سرزمین مولایم علی، مقتدایم حسین و فرزندان پاکش و الگویم ابوالفضل.

هنوز هم انگار صدای نجواها را می شنوی. زمزمه هایی از جنس خدا. فریاد هیهات من الذله! و هل من ناصر ینصرنی؟

جایی که احساس می کنی انسانی دیگر می شوی. انسانی که لیاقت خلیفة الهی را دارد.

و من چقدر خدای  بزرگ و دوست داشتنی دارم. همیشه در اوج لحظه ای که انتظارش را نداری غافلگیرت می کند.

خستگی سفر که هنوز در وجودم است ارزشش را داشت. و چه خستگی شیرینی.

در این حال خوب برای خیلی ها دعا کردم برای خیلی هایی که شاید ندانند برایشان از صمیم قلب دعا کردم. و خداوند بهتر از هر کسی صلاح بندگانش را می داند.

و دعا برای فرج مولایم امام زمان (عج) لحظه ای از خاطرم محو نمی شد.

این حال خوب باید پایدار بماند. خدایا تو خود همتی کن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد