با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

تولد

از روز تولدم به بعد (11 دی) مدتهاست که میخام اینجا درد و دل کنم ولی فرصت نشد.

امسال شب تولد 28 سالگیم اصفهان بودم درست مانند شب تولد 3 سالگیم که اینجا بودم و درست در همین نقطه.

ولی این بار تنهای تنها بودم بدون هیچ کس. دوستی آشنایی یا فامیلی نبود. در میان ازدحام رفت و آمد غریبه ها نزدیک زاینده رود و در کنار پل خواجو. در آن سوز سرمای اصفهان، بیشتر از سرما، بغض نبودن کنار تو آزارم می داد.

و چه هلهله ای بود بین مسیحیان به مناسبت آغاز سال نو میلادی در روز تولد من. و چه شاد بودند آن بابا نوئل ها. که این هلهله در سراسر جهان رسم هر ساله تولد من است. بنازم حکمت خدا را.

در روز تولدم تنها در خیابان های معروف شهر پرسه می زدم. مدام این جمله از جلو  چشمانم رد می شد: وسیع باش و تنها سر به زیر وسخت.

 ولی هیچ چیز مانند نشستن در کنار پل خواجو آرامم نکرد. از آن هیپنوتیزم آب و یاد پدر.

کاش مانند آن کودکی هایم کنارم بودی.درست در همین نقطه. روی پایت می نشاندیم و در آغوشت آرام می گرفتم. هنوز هم وقتی یاد آن عکس می افتم اشک چشمانم را در بر می گیرد.

و در پایان سپاس خالصانه از تمامی دوستانم که تولدم را تبریک گفتند.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام
یه بار این دلتنگی رو کنار ۳۳ پل امتحان کردم

وحید چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ

کاش مثل گذشته اندکی وقت داشتم که به دوستی روز تولدشو تبریک بگم ولی افسوس که زندگی بیرحمانه شادی های کوچک رو از من گرفته و به جای اون انتظارات دیگران رو که هیچوقت تمومی نداره رو جایگزینش کرده.
ببخشید
ولی با تاخیر
تولدت مبارک باشه
امیدوارم جشن تولد 29 سالگی اولین نفر نه دومین نفری باشم که بهت تبریک میگه

من جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ

می خواهمت
چنان که تن خسته خواب را...

fattah شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.fbahrani.com

man ham khoo sal rooze tavalodat ra be to dooste ghadimi be nobhe tabfattahrik migam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد