با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

انتظار

 این جمله را یک دوست گفت:

سایه دیوار انتظار سوزان تر از آفتاب محشر است. 

پی نوشت: خیلی سخته، خیلی.

نظرات 5 + ارسال نظر
بنجامین یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ق.ظ http://tbag-lans.blogsky.com

جمله زیبایی بود ...
انتظار نبینی ... اینم هدیه من به شما :

فریادم در سکوت است ...

تشنه ام در آب ...

گریه هایم در موج پر خروش دریای احساسات ...

گریه هایم بی اشک ...

پروازم درباد ...

من نشسته تنهای تنها در کنار اوهام ...

وهم آید همی در کنارم ...

اندازد گلیم پیک نیکش در هوای احساسم ...

من دیگر هیچ ندارم ...

سیگارم برلب ...

قهوه ام نیم خورده ...

من دگر هیچ ندارم ...

جز وهم خیال انگیز چشمهایت ...

من منم ، بی تو ، بی خودم ...

چرا من بی توام ...

چرا من بی توام ؟

ye dost دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ

salam mesle hamishe migam webloge ghashangi dari
bazam miam
omidvaram hamishe upp date bashi

شاهد جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ http://mkz61.parsiblog.com

ای کاش منتظر بودیم...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ

salam
alan 14
ama hanoz up nakardi?????


نگین دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ب.ظ

انتظار که شیرینه اما ...
هیچی سخت تر از گذشت و بخشش نیست جناب رهگذر
کاش میتونستید ببخشید
اما ..!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد