با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

رؤیا

دوستت دارم

کلمات... کوچک تر از آنند که آینه بین من شوند

دوستت دارم

رؤیاها آسان تر از آنند که آرامش مرا به خانه بیاورند

دوستت دارم

حقیقتی است:

شعرهای این همه ساده تر از باران نیز برای بی قراری من ... وطن نمی شوند.

من از این همه آواز آلوده می ترسم دیگر نامت را بر زبان نخواهم آورد.

سید علی صالحی

نظرات 5 + ارسال نظر
امیرحسین سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.apvt.blogsky.com

سلام.
وب بسیار خوبی داری.
تقاضای تبادل لینک دارم.
اگه مایلید یه نظر تو وبلاگم بدید.
همچنینن وبلاگ ما به نویسنده خوبی مثل شما نیاز داره.
بازم اگه مایلین یه نظر تو وبلاگم داده و آیدی خودتون رو بدین تا براتون دعوتنامه ارسال بشه.
همچنین کد افزایش آمار وبلاگ و سایت در وبلاگ ما.
وبلاگ ما:www.apvt.blogsky.com
بازدیدهای ما بالا تر از 1000 (هزار) تا در روز است.
ممنون.

سانی پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ

:)

سیمین یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.gofteguhayetanhayi.mihanblog.com/

خدای من !
در این ماه مبارک رحمت تطهیر کننده ات را بر من فرو ببار تا سپید چون برف کوهساران شوم
و با تمام قلب،ذهن و روحم به تو عشق بورزم.
........................
التماس دعا

شاهد سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ب.ظ http://mkz61.parsiblog.com

سلام
زیبا بود.

بی نشون جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ

امروز
جانم بیدار شد
و ناگهان
تو را در کنار خود دیدم
دیروز
به خویشتن نگریستم
و به جز دردو رنج درونم
چیزی ندیدم
و ناگهان
همه جا تاریک شد
اما امروز
طبیعت روشن است
و تمام زندگی را در درونم احساس میکنم
چون
تو در کنارم هستی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد