با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

با غریبه ها آشنا

with familiar strangers با غریبه ها آشنا

۱۲۵

ابرهای آسمان هر سرزمینی
شبیه مردمان همان سرزمین می بارند
 ما هرگز رودرروی دریا
 با دریا سخن نگفته ایم
ما باید برگردیم
 چه کرده های از یاد رفته ی راه ها را مرور کنیم
پل ها ‚ منزل ها ‚ واژه ها ‚ ویرانه ها را مرور کنیم
ببینیم چند کلمه کم آورده ایم
چند چراغ شکسته
خاطره ی کدام علاقه را در خانه جا نهاده ایم
 هی روزگار غریب
اصلا این احتمال را هم نمی دهیم
 که گاه ممکن است یک اشتباه درست
تا کجا از یک درست بی اشتباه کامل تر باشد


 سید علی صالحی

نظرات 5 + ارسال نظر
شری پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ق.ظ http://www.baghekhial.persianblog.com

سلام
آسمان را با تمام زیبایش ...
آسمان را با تمام ابرها و ...
دوست دارم .
آسمان سزمین من بسیار زیباست و زیبا می بارد.
زنده باد آسمان سرزمین من .
اگر هوای تازه رو دوست داری .
با ما همراه شو
یا حق

سانی پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ق.ظ

: )

سایه دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:43 ب.ظ

خداوندا سپاس..
دوستانم را سپاس..
این فرصت را سپاس....
متن زیبایی بود.به خلوتم بیا...یا حق...

تیتان سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.titan9006.blogfa.com

با سلام
نمی دونم میشناسی یا نه پس خودمو معرفی میکنم:
مدیر وبلاگ کلبه حقیر دوست(تیتان) هستم.
با مشکلی که برای میهن بلاگ پیش آمد من مجبور شدم که کارمو از اول با یک آدرس جدید شروع کنم.
توی وبلاگ سابقم لینکتونو داده بودم شما هم با توجه به لطفی که نسبت به بنده ی حقیر داشتید منو لینک کردین.
امروز مزاحمتون شدم تا درخواست کنم که اگه ممکنه منو با آدرس جدیدم با عنوان کلبه حقیر دوست لینک کنید.
قابل توجه باشه که من شمارو لینک کردم.
با تشکر.
www.titan9006.blogfa.com

هیچکس (آرش) جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ب.ظ http://hichkas.weblog.sh

میان قاصدکها می شود از حریر خانه ساخت
تن پوشی از بهار و ستاره
تو فریاد می زنی که سکوت دژخیم شب خواهد شکست
و خورشید آیا هنوز برای طلوع تردید دارد؟
خستگی بار سفر را از تن به درخواهیم کرد
اگر دست نوازشگر نسیم غبار از تنهایمان بیرون کند
غصه ها را می شود جارو کرد؟
من از تو می پرسم در هیاهوی این دشت، سراغ نوای مهربانی را می گیری که لطافتنش را رهگذران بی خیال حس نخواهند کرد
دستی سبز می خواهم
سراغ از که بگیرم؟
.
.
.
.

منتظر حضور سبزتون هستم
<~~~~hichkas~~~~>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد